söndag 12 juli 2009

Jag blir galen! Jag måste ha ett hungrigt tygmonster här någonstans. Inte kan det väl vara så att jag har för många tyger och inte håller koll på dom?

Har bestämt för mig att jag har en spillbit av Michael Millers tyg "Little Cowboys and Girls" men hittar den inte.



Det är så irriterande att inte hitta den där lilla spillbiten som ska passa till IKEAs fula lampa Tassa Natt som ska sitta i Lorkas rum. Bilden är plätt-lätt att byta ut för de där fula psykedeliska trollslände grodorna vill vi absolut inte ha.
Letar vidare...jag har ju hela semestern på mig.....

3 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Det är inte så att strumpmonstret i tvättmaskinen har rymt och börjat ge sig på tygbitarna istället? ;)

Lork-mamman sa...

*Aaaaahhhhh* Hemska tanke! Strumpor är ju rätt billiga men mina älskade tyger....

Malin/malwa sa...

Det kanske helt enkelt är så att "han" blivit gourmet - nöjer sig inte med billiga strumpor längre utan vill ha en lite mer exklusiv diet? :D